Pages

Monday, January 28, 2013

jalan jalan

assalamualikum uoall

masuk hari ni dah 3 hari aku di rumah. heaven!
hari hari keluar. jumpa member. jumpa sedara. hangout.
as usual, tak da makna aku nak study kalau dah sampai rumah
but, its ok. its time to enjoy dear. holiday rite. =)

semalam my friend dari melaka turun. seronok. sepanjang hari borak.
maraton movie, makan, karoke, memang tak puas. 
kul 2 pagi baru balik rumah. mesti pelik kan.
why this anak dara selalu keluar sampai pagi buta.
aku tak boleh kena matahari sangat. very sensitif. 
lagi pelik bila mak tanya kalau keluar siang
" napa nak keluar, kan panas kat luar tu "



my mum kata ada orang tanya pasal aku. hmm. i hate that.
tp part paling lucu. mak kata pada dia
" anak saya tu tak pandai marah orang, lembut je orangnya, 
jadi dia tak boleh orang marah dia, cepat menangis "
i know. my mum tak suka dia. dia panas baran.
sangat halus cara mak. hehehe. 
mak always tahu apa yg aku nak. thats mak. =)
i love my mak ketat ketat. 
hari ni spend time dengan mak pulak.
siap siap nak teman mak pegi gianti. Daa.

0 comments:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

the barcode printer: free barcode generator
Blog PERSENDIRIAN.