Pages

Monday, November 1, 2010

picnic at PD

                                                                last weekend
                                                            big family gathering
                                                        ancasa hotel, port dickson



kedtgan kami d sambut dgn hujan lebat
laut gelora btul. takot jgk mula2 tgk.
dlm hati takot ada ape2..mse tu sume da lari.
menakut kan





adek aku ni trus terjun kolam
xde tggu2 dah.
hahaha.. adek2.. xcited btul die.
kalo aku sihat.. aku pon join sekali
tp.. doc. da larang sama sekali tok t'jebak ngn sbrang kuman.





ayah kena dere dgn adek
sampai dmm ayah aku d buat nya.
layan jelaa... hahaha..






di bawah payung aku b'teduh
menjdi camera girl x t'latih
pndang je org laen mndi
sedih nyee...












pemandangan malam d sini mcm pulau bali
siap ngn muzik lagi.. besss..
tp.. aku x d benar kn tok turun
lbh2 lagi jalan d tepi pntai mlm2
takot ada 'hantu laut'
grrr.. tension2.









next day


bola tampar..pagi yg panas
pkai sunblock pon msih terasa perit
pndang jela dr atas.. de aircond.


mandi laut..
dr bilik bole nmpak fmly aku
seronok nya dieorng maen laut
hmmm.... nk nages je rase 
bile aku hnye mampu pndg dr bilik je.






walau pon x seperti tahun2 sblm ni..
had aktiviti aku t'batas.. but.. aku ttp hepi..
kecoh je sume.


TIRED BUT FUN
http://www.emocutez.com

2 comments:

deena farhana said... [Reply]

wah...bestnye jenjalan :)

chokeLy said... [Reply]

sgt2 bess..
hehe.. ^^
tp bkn selalu pon dpt kuar..

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

the barcode printer: free barcode generator
Blog PERSENDIRIAN.