Pages

Sunday, January 9, 2011

bf ayu raudah add aku?


hari ni chokely bukak je fb
zakuan adha add fb chokely
what ???
pemain bola sepak kebangsaan tu add aku
http://www.emocutez.com

tak kenal sape die zakuan adha
kembar aidil zafuan, ipar rita rudaini , tunang ayu raudah
yang comel tuuu [ cewahh nak jugak  =P ]
mari kite tengok
jeng jeng jeng
.
.
.

first , friend request dari beliau
pic zaquan adha + ayu raudah
sama hensem dan sama menawan kan


beberapa minit kemudian 
post daripada beliau di wall chokely


akhirnya dapat di hidu oleh my frens
dan turut m'like status berkenaan


tidak ketinggalan sempat m'komen picture 
yang mana satu secret
 HEHE


tiba tiba dapat mesej dari my fren

'' wei, sejak bila ko rampas bf ayu raudah ,
 tau la satu negeri , rumah dekat dekat, scandal baru ke ''

amboi korang
di sini aku nak buat pengakuan bahawa
aku tak kenal pun zakuan adha tu 
yup memang kenal masa sekolah
 dia main kat padang sekolah dulu
tapi dia belum tentu kenal aku
http://www.emocutez.com
[ but sikap dia yg aku suka
kalau ada sampah kat padang mesti akan kutip ]


adek pulak sampai pecah perut gelak kan
dia kata ni kompem kene tipu
akak ni perasan lebih la
HAHAHA

http://www.emocutez.com
pwriittt
dah stop cite sampai sini

jadi sapa sape tolong la bagi tahu
dia ni zaquan tulen ke zaquan celup
ke fan club dia je
aku bukan fan dia pun

http://www.emocutez.com
ekceli susah nak percaya
nak tahu link fb dia ni 

10 comments:

deena farhana said... [Reply]

waah...yeke.....hee...zaquan ni yg football players ye..?

zazaw said... [Reply]

pehhhhhhh
functionnnn gilaaaaaaa

Anonymous said... [Reply]

gilerk arh.
bole gile kot klw zaquan adha add saye.
pastu siap bole ckp thanxs approve.
pastu siap komen gamba lagi..

jelesssssss!!!

AngahSayang2314 said... [Reply]

wah ngan kembang kuncup la kau chokely yerrrrrr...

chokeLy said... [Reply]

@deena farhana

yup.. zaquan tu la kot syg.. :)

chokeLy said... [Reply]

@zazaw

hahaha.. mmg gile pun.. :D

chokeLy said... [Reply]

@n!da

hahaha.. tu bess kalu zaquan yg tulen la yg komen. kalo celup punye.. :))

chokeLy said... [Reply]

@AngahSayang2314

hahaha.. xde la kembang sgt pun. just suke suke je. but mst die ni fake je rase.. kan kan ;))

.::: Princess MOMOY :::. said... [Reply]

hahaha....bestnyer
dasyat tu
=))

bantalbucuk said... [Reply]

kalau xsilap saya..yang zaquan betul punya link yang ni..

http://www.facebook.com/profile.php?id=1442656319&sk=wall

tapi xtau la kot2 dia ada 2 account ke..huhu

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

the barcode printer: free barcode generator
Blog PERSENDIRIAN.