Pages

Wednesday, August 3, 2011

pasal terawih..

assalamualaikum...=)

dah ramadhan la syg..
lame tak b'update blog ni. kebizian sedikit...
xcited nk puasa. hehe..

tahun ni alhamdulilah dpt puasa..
tahun lepas sehari pon x pose ok.. mane tak nye..terlantar kat wad.. 
dan waktu tu sedih sangat2.. dgn tak dapat raya lagi. =(

kalau korang rasa mati tu nak dekat..mesti akan sedih gila.
mesti akan fikir sempat ke nak jumpa ramadhan seterusnye.. trust me. =)
dan aku berazam akan hargai ramadhan lps ni.. mane tau x jmpe lagi kan.
HeHe.. semua kene berfikir begitu rite.. sadis la..

aku bkn perempuan baik. bukan juga perempuan b'tudung labuh. 
rambut pon men lepas je kdg2..ade hati nak wat treatment rambut pulak tu.
 HaHa..tapi msh prmpuan melayu terakhir lgi. 
one day nti.. one day... aku tau aku akn berubah jdi lebih baik.. =) 
[ ntah sempat ke tak nk tggu one day tu kan.. ]
siapa boleh pegang aku?.. cepat cepat pegang!..

cerita pasal terawih.. gila semput aku. 
nasib la die buat 10+3 saje.. dada aku rasa tak cukup nafas.
rasa nk pengsan ok..dan waktu tu mula la aku nak pikir macam2.. 
kalo aku K.O time tu... agak2 mati syahid tak erk?.
untung gak kan.. HaHaHa.. ngarut la. tak khusyuk da aku..


Selamat berpuasa dan selamat bertarawih.. =)
iklas kan hati kita semua.. insyaAllah.. hanya utk DIA.

“Celakalah (orang yang solat) yang mereka menunjuk-nunjuk. (al-Ma’un :6)

7 comments:

Mun said... [Reply]

i slalu buat 8 je..jenis tak reti duk diam -.-'

Saya said... [Reply]

hehe ok gak klu dpt syahid kan haha ;))

THE GREEN said... [Reply]

selamat berpuasa :-)

E'in said... [Reply]

slmt berpose awk.. :)

btw ur blog dh kena review.. jom terjah.. :)

chokeLy said... [Reply]

:) selamat berpuasa

tehkopi said... [Reply]

hahahaha kak lis tak khusyuk.....hahaha

chokeLy said... [Reply]

@pelangi
:D

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

the barcode printer: free barcode generator
Blog PERSENDIRIAN.