Pages

Sunday, August 7, 2011

Q1- rasie blog ni..

lama tak update kan. kebizian sikit... =)
so chokely decided nak buat 30Qs challenge.


Kenapa chokely buat blog ni.
Mula mula just nak share rasa saket dan perit aku ni..
di rumah aku selalu gelak, ketawa... tapi tak tahu nak nangis kat mana.
dan aku bukan lah orang yg akan menangis depan orang ni...
so..wujud la blog ni. HaHa.. kira tempat luahan perasaan la..
lama2 aku mula dapat kawan dan semangat.. rasa itu terus berubah..
blog ini banyak mengubah chokely..siyesly. baru la aku sedar yg aku ni sgt kuat.
jadi blog ni akan mengikut perubahan cuaca chokely la.. =) Hooo...

dulu blog ni private tau.. tak da sape kenal sape 'chokely' ni..
sekarang dah tak private sgt la.. tpi femes tau.! HoHo...
bila gugel 'chokely'.. first rank tu kompem2 kuar blog ni..
memang la kan.. mane de orang len gune nama ni. Haha.. =P


perasan tak 'No.2' tu.. tu ranking blog ni dalam web..
semua ada. Malaysia and Worldwide Rank.. =)
yg tak boleh tahan siap ade price blog ni.
My site is worth RM 11,806.3

ok. sapa nak beli?.. nak wat duit modal beli baju raya ni.
HaHa...

di sebalik nama chokely..
opcoz la sbb suka cokelat... warna cokelat..
Sundae choc mcD.. everything.. =)
tapi letak chokely.. cam name karton sikit. =P

ok. done. 
nak siap g bazar.. lagi 2 jam setengah nak buka ni.
selamat berbuka. =)

6 comments:

inchik nizam azman said... [Reply]

slamat berbuka cokely

Mun said... [Reply]

same lah..dulu pun blog kite private and tempat luah rasa sedih n marah je..

Shazwan Azizan - wanblur said... [Reply]

waaaa.. cokelat rupanyer.. igt per.. hehe

chokeLy said... [Reply]

@inchik nizam azman
selamat berbuka nizam... :)

chokeLy said... [Reply]

@Mun
:)

chokeLy said... [Reply]

@akuwanblur90
yup.. bcoz sy suke cokelat.. :D tggu awk dak kecik sy ni banjer la ape lagi..

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

the barcode printer: free barcode generator
Blog PERSENDIRIAN.