Pages

Monday, October 24, 2011

attack jantung pulak dah~

selasa aku dah admited
plan buat 'Renal Biopsi'
tapi  fever dan batuk teruk
biopsi cancel.
badan ku semakin membengkak

aku plg tak tahan bila dotor cucuk badan aku
urat yg nipis di cucuk dengan jarum yang tebal
satu wad aku jerit.. tak ada dah nak cover malu.
meleleh air mata aku.. sekuat hati ku jerit.

nak cari urat aku je dah sejam.
belum cuba try test die.. ada la berbelas kali
doctor ada kiri kanan cari urat. nak kat kaki la..leher la..
berpeluh la jgk. saket kot..

batuk semakin teruk. 
tibe2 infection di paru2 belah kiri.
ok.. mmg dulu penah kene pon..jdi x mustahil kene lagi.

after that doctor pakar dapat detect jantung de problem
sebab jantung ku berdegup lemah 
buat 'eco' or ultrasound jantung
result- dalam jantung ada air.

sebelum ni aku asyik fikir nak balik buat exam
lepas ku tau de masalah jantung.
tak ada benda lain ku fikir dah... nak sehat!
'JANTUNG WEI'

doctor kata nasib baik air dia sikit
tak perlu cucuk tiub.. tp kene stay tok masuk ubat

kesimpulan : makin lama la aku kat wad ni. -_-''
ubat pon dah jadi berpuluh biji



4 comments:

Madiey said... [Reply]

saba....
urm,, semoga awak sihat~

!eNa PnG said... [Reply]

masuk wad mana?

Nurfazilah Cipa said... [Reply]

be strong chokely (T_T) sori da lme xjln blog chokely...btw cipa tag chokely tau:)

http://nurfazilaharsat.blogspot.com/2011/10/malam-malam-ni-pon-ade-orang-tag.html

Dayang Deno said... [Reply]

hai chokely... jangan lupa makan ubat on time ya... emm... attack jantung? sle ke? deno baru2 nie ada problem jantung jugak, banyak kali buat eco... mula tu doc ckp mayb sle attack jantung tp nasib baik bukan... deno tangguh blaja coz terpaksa duk wad sebulan setengah untuk rawatan jantung... deno harap chokely cepat sihat ya... be strong! :)

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

the barcode printer: free barcode generator
Blog PERSENDIRIAN.