Pages

Friday, January 6, 2012

first entri 2012

ehh. siapakah perempuan gedix ini. 
tettt. eh. blog aku kan. hee.

haih. meh tampor aku.

azam baru aku. menjadi seorang girl yang lebih lebih ceria.
next nak grad dengan first class honour. insyaAllah. 
next nak jadi seorang isteri yang mithali. tapi disebabkan tak kawin lagi
azam aku nak jadi seorang gepren mithali la. tapi boypren pun takde 
tukar azam, aku nak jadi anak mithali suda. hehe.

harapan tahun baru ni. 'no waded' Oh No. 
siyes aku tak nak masuk wad. seksa jiwa dan raga
kalau la boleh. aku nak stop buat chemotheraphy. :'(

aku harapkan tahun ni datangnya kegembiraan dalam keluarga aku
dan juga pada orang orang aku sayang. 
oh. aku nak sehat juga. banyak lagi nie...
Allah tu kan Maha Pemurah. =) 


4 comments:

KAMIHIDUP said... [Reply]

good luck dalam tahun 2012. :)

tehkopi said... [Reply]

ya ALLAH...adakah kak chockely asyik berubah-rubah mukanyer???...peam celik pejam celik jap nak tengok balik....x same lah.....:-0

chokeLy said... [Reply]

@pelangi
hahaha. ni pic terbaru. 3 hari lepas tau. chubby kan pipi akak?

Latifah said... [Reply]

Ameen Ya Rabb.
Semoga adik comel akan kembali sihat seperti sediakala.

:)

p/s: lama tak jengah sini rupanya~~ :|

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

the barcode printer: free barcode generator
Blog PERSENDIRIAN.