Pages

Tuesday, January 17, 2012

third chemo tangguh

aku baru balik dari hospital nie. 
teringat kata kata terakhir seorang rakan semalam sebelum balik seremban
rajin rajin update blog. sebab dia baca, haha. comel sungguh.
terus aku update. demi dia.

hari ini aku jumpa 3 pakar. 1st pagi pagi lagi jumpa pakar nephro (kidney)
as aku jangka. dalam urine ada darah. so kene buat third chemo.
but delay 2 week. coz now ku fever on off. 
'ada ke patut dia tanya, nak masuk wad tak.'
kompem kompem la jawab tak nak. demam on off je pun.

next, around 10pagi, jumpa pakar reumatology. 
mmg Dr. reumato semua sweet sweet kan. 
Dr.Gun tanya napa demam. and aku kata la gusi aku saket.
padan la muka aku. aku di transfer ke pakar gigi immediately
takut effect 'chemo' gusi aku bengkak dan ada nanah katanya

terus naik ke pakar pergigian pulak. 
habis dah aku di buat macam uji kaji. 2jam dok usha mulut aku.
siap x-ray gigi bagai semua. ohh. gusi ku de la nanah sikit.
pergh. saket gile kene cucuk. next week jumpa lagi.

then kena pegi ambik darah. and ambik ubat kat pharmacy. 
prednisolone dah turun. suke suke suke. hee..


so now. aku ada 3 app. doktor pakar... 
nephrology, reumatology, and dental. 
weyh...aku memang banyak masa free nak jmp pakar3 nie !!!
tension aku. huh. nasib baik cuti.

1 comments:

KAMIHIDUP said... [Reply]

fuh.

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

the barcode printer: free barcode generator
Blog PERSENDIRIAN.