Pages

Thursday, February 9, 2012

ke3


hampir sebulan chokely tak update blog.
niat nak cerita tu ada. tapi tangguhtangguh dan akhirnye terkubur jua. =D
dah hampir 3 minggu aku cuti. minggu depan yang terakhir.

minggu lepas aku dah buat chemotheraphy ketiga. 
pengalaman kat wad biase seperti sebelum ni. nothing happend.
tapi kali ni aku muntah teruk. hari ketiga baru ok. tido je aku. tired :(

tapi ok selepas aku makan lauk kenduri  kat kg. 
kenduri kesyukuran my kazen sambung study.dia dapat sintok. 
mulamula aku ingat sintok kat sabah. -__-'' teruk kan. Geo aku B je masa PMR

kuar sana kuar sini. duk rumah. tu je aktiviti chokely buat masa skrg..
pic takde. lappy buat hal. tapi im happy! =) bcoz of you.
 
nak pergi sini.... hmmm...



2 comments:

KAMIHIDUP said... [Reply]

Kat mana tu?

chokeLy said... [Reply]

pulau kapas

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

the barcode printer: free barcode generator
Blog PERSENDIRIAN.