Pages

Friday, June 15, 2012

time ni pulak ko nak buat hal

kau ni memang saja je cari pasal dengan aku kan
time aku tengah busy and banyak keja ni juga ko nak buat hal
kau nak cari gaduh dengan aku ke
kau memang tak puas hati tengok aku senang kan
dah kali ke ketiga kau buat hal. memang aku hot la dengan kau ni
dah la kau buat hal hari Jumaat, nape bukan dari awal awal lagi
jadi macam mana aku nak pegi report pasal kau 

PANAS betul aku dengan kau ni

HOT HOT HOT

berpeluh gila aku sekarang ni
KIPAS! asal masa ni la kau nak rosak
tak boleh ke kau nak rosak masa aku dah habis semester
menyusahkan aku betul la. nampaknya 3 hari ni mandi kepanasan la aku
buat aku stress je nak study. tension dah. 
Arghhhh!! 

1 comments:

Syakilla kebebeh said... [Reply]

ahahah..adeh sabar2..:)

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

the barcode printer: free barcode generator
Blog PERSENDIRIAN.