Pages

Thursday, June 14, 2012

chemotheraphy ke 6


sekian lama tak menghupdate. tiga minggu ada la jugak. sape kesah ye tak. =)
ok. aku dah pun selesai chemotheraphy yang ke-6. iaitu 31 May yang lalu.
Hoyeaah.. yang paling akhir. lepas ni takde dah. Hip Hip Horeeaa!! 
maksud nya dah OK ke? tak jugak. Haha.
lepas ni tukar ubat baru. aku pun tak tau la ubat apa. 

nak di jadikan cerita. chemo aku yang terakhir ni special sikit.
special nya. aku bukan buat dekat wad macam biasa. tapi kat ACC
Ambulatory Care Centre name dia. memang xclusive. pantas dan efficient
bayaran dia pun boleh tahan juga. -_-'' nasib bek last. Haha.
mana tak nya, kelas 4 bintang, dah macam hotel pulak.


dekat situ memang ada unit khas untuk chemotheraphy ni.
baru aku tahu ramai rupanya. majoriti dah tua, and botak.
aku bersyukur, rambut aku masih ada lagi. sikit je dose aku kena.
4 kali kena 0.75 mg, sekali 1.2 mg and last 1.0 mg. 

sekarang ni aku buzy sikit. bukan sikit tapi banyak. bz tido.
tak sabar nak habis semester ni Arghh. . 

1 comments:

Dayang Deno said... [Reply]

wah... da last chemo ye... alhamdulillah.. deno doakan chokely sihat sokmo okeh! heeee :)

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

the barcode printer: free barcode generator
Blog PERSENDIRIAN.