Pages

Tuesday, November 6, 2012

pagi selasa

 morning u-oall. =)
lately aku tak dapat bukak blog
tak tahu kenapa kene block. jeles agaknya. Haha. 

sejak akhir akhir ni aku tak pernah mis ubat. (23 biji sehari tak turun)
macam tak percaya pulak. malas mcm mana pon ku tetap makan
aku macam dapat satu semangat untuk terus sehat n sehat


dan nampak seperti sudah sehat kan aku? 
cuma pipi on process penurunan. Haha. 
plus dengan parut parut yang masih bersisa. =)
aku dah boleh pakai balik seluar jeans lama. Oh Im hapy gila. 

sekarang aku berkira kira nak sambung study or keja. 
90% study. haha. nak buat research apa ni eh
kena fikir masa depan dah ni.

kawan kawan semua. walau macam mana pon orang pandang kita
be positive. be happy. be cool. be urself
jangan stress kan diri. =)

0 comments:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

the barcode printer: free barcode generator
Blog PERSENDIRIAN.