Pages

Wednesday, October 31, 2012

after raya

morning uoall
hai hai

terlambat dah rasanya nak wish selamat hari raya aidiladha =)
raya aku di penuhi dengan aktiviti yang membosankan
paling best ada BBQ kat kampung. 
tapi aku bukan boleh makan benda bakar ni. penyakit tu.
so cuma seketul ayam dan seketul hotdog je yg mampu. 
sedap taw!

selasa aku ke hospital. 
monthly checkup as always
semua nya under control Alhamdulillah.
result makin baek walaupun tak drastik. =)
itu yg kite mahukan.. hehe. 


hari ni aku brekfes kek batik
adek my beloved besfren buatkan
sedap sedap sedap. yummy..

lepas raya ni berat naek.
macam ada saka je tiap kali aku balik mesti naik lemak
5 hari duduk rumah naek 4kg. terbaek kan. Arghh. 
berat 55kg , tinggi 160.. bmi 22. on control lagi.
HaHaHa.

1 comments:

Latifah said... [Reply]

Salam sis!
Lamanya tak jenguk sini~ :)

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

the barcode printer: free barcode generator
Blog PERSENDIRIAN.