Pages

Wednesday, April 3, 2013

makin hari makin malas

assalamualikum uoalls

hari ini hari rabu. hari rabu hari ini.
saya sangat lapar. sangat lah lapar sekarang ini. 
tapi saya sangat lah malas, malas nak masak malas nak keluar
semua nya saya malas. haih. 

ada lagi dua hari kelas research methodolgy
hmm. rasa sekejab. esok dah khamis. paper tak siap lagi.
makin aku baca, makin aku tak paham. 
bila aku tak paham, buat aku stuck
bila aku stuck, buat aku letih nak baca lagi
bila aku tak baca, aku tak boleh continue buat paper.
 oh sangat terbaik. kenapa kenapa dengan aku ni.
semua tak kena sejak akhir akhir ini.

ini muka ceria beberapa hari lalu. masa ni semangat gila
sekarang macam hampeh. mintak kena penampar je. dush dush! 

literature review ni sumpah susah. patut la semua kata bab paling susah
walau kau cuma perlu baca baca dan baca, lepas tu buat summary
tapi nak buat summary and conclusion dari benda kita baca tu
ada lah rasa macam, 'what the flower' laa yang orang ni tulis.
gila susah nak paham. lagi lagi yang critical paper atau journal.

kalau chapter lain kau boleh goreng lagi.
kalau chapter ini, jangan wat hal nak goreng. suma fact. jangan silap sikit
memang masak la kena bantai masa nak defense proposal nanti.
apa kena aku ni, mood down ke? kene bagi booster ni. 

sepanjang aku masuk kelas ni. hati aku ni makin takut je
hmm. aku takut ni. takut takut la. Ya Allah. Kau Lindungilah aku.
Kau Limpahkan lah kurniaan-Mu pada hamba mu
doakan saya. Aminn. kalau aku ada silap salah. 
aku mintak maaf.  

-wasalam-

1 comments:

Anonymous said... [Reply]

Makin hari makin comel :)

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

the barcode printer: free barcode generator
Blog PERSENDIRIAN.