Pages

Friday, April 5, 2013

nasi lemak

assalamualikum uoalls

salam jumaat. selamat hari jumaat. =)
hari ini hari yang baik buat aku, setelah semalam aku mghadapi stres terlampau
habis satu drama korea aku layan, tak boleh nak baca satu benda pun

sejak akhir akhir ni aku macam perasan satu benda
apa ye. aku asyik post makanan je kan, hehehe.
jadi hari ni, aku post lagi pasal makanan. nasi lemak homemade
emm, bukan home. silap. nasi lemak hostelmade.
lapar punya pasal, geledah sume makanan. so decide buat nasi lemak
nasi lemak uoals. rice cooker aku tu dah jadi multicooker. 
kalau nak rosak pun aku tak terkilan, sebab sgt berkhidmat untuk aku.
tapi jangan lah rosak ye sayang. hehehe. 


diner. ada nasi lemak + sambal bilis
ada telur dadar dengan terung goreng
my mum tak kan bagi aku makan terung ni, tak tahu kenapa
banyak benda yang aku tak boleh makan dari bole makan
jadi kalau nak sangat, masak la sendiri kat hostel ni
kalau buat kat rumah, memang free free lah kena bebel. 

untung husband aku nanti. rajin kan aku masak.
hahahaha. Pocoyo!

dah masuk waktu isyak. solat jom. bye
-wasalam-

1 comments:

Dayang Deno said... [Reply]

emmm... best nasi lemak!:)

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

the barcode printer: free barcode generator
Blog PERSENDIRIAN.