Pages

Sunday, March 27, 2011

belaian jiwa

masih ada lagi tiga minggu untuk kuliah
before final exam
alhamdullillah

semua nya berjalan dengan baik
5 bulan dah saya tak masuk hospital
semua berada dalam keadaan terkawal
harap tetap kuat hingga akhirnya

hari tu ada orang tanya chokely
nape 'chokely new life'
ekceli blog ni di bangunkan selepas saya saket 
 now memang hidup saya totally change
sebab hidup saya lebih bermakna dari sebelumnya


yang paling penting
insan yang sentiasa memahami diri saya
walau tahu keadaan diri ini
tak pernah saya lihat rasa simpatinya pada saya
kamu mesti tak percaya
sebab saya pun tak percaya

terima kasih kawan teman scandal mahupun kekasih hati saya
HeHeHe

walau pada dasarnya
saya ragu ragu dengan dirinya
adakah saya ini hanya sekadar teman gelak tawanya


my mum ada berpesan
selalu bersikap jujur dengan orang yang ikhlas dengan kita
jadi saya tak kan pernah rasa menyesal 
kerana saya cukup rasa bahagia
walau hanya seketika
ini lah saya



10 comments:

+nawzaniruz+ said... [Reply]

u r welcome ;)

chokeLy said... [Reply]

@ nawzaniruz

hahaha. ade2 jela.. :))

Saya said... [Reply]

wah happy2 selalu ye dik :)
n gud luck for ur exam..
be strong jgn stress k

Shazwan Azizan - wanblur said... [Reply]

huhu.. chokeyl jiwang hihihi..

nnti kawen jgn lupa jmput wan

chokeLy said... [Reply]

@Saya

eh..betul ke saya ni lagi mude.. =)
hee.. thanks.. :)

chokeLy said... [Reply]

@akuwanblur90

wannn... mne de jiwang.
hahaha... :))

Latifah said... [Reply]

adesss... touching lak...
:-o

~all the best untuk final exam yang bakal menjelang~

jaga diri bebaik ye cik adik manis.

chokeLy said... [Reply]

@Latifah

hahaha... sesekali..:D
baek akak.. ;)
akak pun k.. jge diri jgk. hee

Anonymous said... [Reply]

T8 care dear..tertanya2 siapakah teman gelak ketawa tu???hmm


~syg chokely~

chokeLy said... [Reply]

@Anonymous
:) kamu tahu siapa..

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

the barcode printer: free barcode generator
Blog PERSENDIRIAN.