Pages

Thursday, March 31, 2011

ujian darah keluar air mata

not in good mood for today
maaf entri ini sangat panjang

hari ni selama sejam saya tak dapat bangun dari katil
paksa juga diri ini bangun, mandi dan bersiap
motif ke Fakulti hantar full Thesis


keadaan saya yang tak ok di kesan oleh Dr. Azurah
Dr. Azurah : Jom saya hantar ke klinik
saya : Eh, tak pe lah puan saya ada kelas lagi lepas ni
Dr. Azurah : Jangan nak ngade2. Jom saya kata


hantar dan teman saya sampai habis ujian darah
siap belikan lunch lagi 
beliau ni sangat baek
ada tak lecturer korang baek macam ni.
hehe. sila jelez dengan saya

tak pernah sekali pun bagi tekanan kat saya
kalau dulu. jangan cakap la. ada je tak kena
lagi suka buat student menangis
ohh. dia ni supervisor + penasihat akedemik saya

di klinik UTM

Dr. Rozana :  saket ape. cerita dari saya dari awal
dengan ceria nya aku cerita dari A-Z
but akhirnya dia kata 
Dr. Rozana : saya tak berani la nak bagi awak ubat apa2.
but dapat la cuti 2 hari
tapi esok kena juga ke kelas. ada presentation


mengambil ujian darah.
dari lengan kiri ke lengan kanan pula
lebam di buat nya


tak cukup lagi dengan itu, berpindah pula ke tangan

Nurse : adik kalau nak pengsan bagi tahu
saya memang rasa nak pengsan pun ni kak
dengan tak bekfes. ambek darah bertiub tiub


selepas 3 jam 
Dr. Hanan : result awak semua ok
di terangnya satu persatu
tapi Dr.Hanan ni special sikit
siap ada sesi air mata bersama beliau
ada dekat sejam duduk dalam bilik dia ni
balik pun still menangis lagi. 
http://www.emocutez.com

tak pernah lagi ada orang tanya macam tu
parents saya pun tak pernah sekali pun bertanya
malah saya tahu kawan kawan saya pun tak berani nak tanya
sebab mereka tahu saya boleh kuat dengan cara saya sendiri

saya tak nak pergi klinik tu lagi
Sekian. Terima Kasih

26 comments:

Nurfazilah Cipa said... [Reply]

sabar ye chokely:)

cikbelang said... [Reply]

junior! =p

PPI jgk ke? tp xcam yg mne satu, :p

TS said... [Reply]

be strong dear...
get well soon..

. y a n a . said... [Reply]

cdeynye bace.. take care dear.. jge dri baek2.. semuga sila cepat sembuh.. tamo cdey2 ok! pray for you :)

*rindu Dr Azurah. nti kim salam ye :)

KAMIHIDUP said... [Reply]

semoga cepat sembuh. :)

sasa selamat said... [Reply]

ckop pantang kalau nurse salah cucuk,cotton slalu kna kowt~pape pown tros S E M A N G A T yer chokely,ingat awk masih adaNYA~

chokeLy said... [Reply]

@Nurfazilah Cipa

:) thanks cipa.. insyaAllah di beri kesabaran tinggi driNya

chokeLy said... [Reply]

@cikbelang

eh.. senior.. huhuhu.
tahniah dah konvo.. :)
jeles2.. ble lak time sye ni ha.

chokeLy said... [Reply]

@.: iEyLa :.

thanks ieyla.. :)
tq so much.. :X

chokeLy said... [Reply]

@. y a n a .

aik.. rindu kt sila xde ke yana?
hee.. sedih tau sila kt sini.
sorang je. cpt2 la blik yana.. :(

chokeLy said... [Reply]

@KAMIHIDUP

Thanks kami hidup :)

chokeLy said... [Reply]

@COTTON LADY

tau xpe.. sabar jela.
time jarum tu dlm tgn bole lak kate x kene. pastu die jolok2 lagi..
arghh.. saket smpai lebam di keje kan.. ~x( :D

Saya said... [Reply]

get well soon !!! jgn mengalah !

MiszCoMoT said... [Reply]

dokter tu buat ape?? chokely!jgn sedih2 taw...kalau chokely hampir nak jatuh..konpem ad yang akan sambut!comot ada neyh..hee =)

AngahSayang2314 said... [Reply]

sakit apa???
apa pun bersabar yerrrrr

zazaw said... [Reply]

mesti sakit kan jaruummm tuuu
sabrr aaaa eh kak

chokeLy said... [Reply]

@Saya

hehee... :)
baek..tq.

chokeLy said... [Reply]

@DaK CoMoT

thanks dear.. :X
hmm.. adk nie baek la.. :)
ok2.. agk2 saya nk jth nti sy soh adk sambut ok.. :D

chokeLy said... [Reply]

@AngahSayang2314

saket ape? err.. hehe. :)
biase la kak kne wat checkup tiap bln.. nk tgk pkmbangan diri.. hehe..:D

chokeLy said... [Reply]

@zazaw
mmg sangat besar..bsr bsr bsr...
saket plak tu.. :(

esya ecah said... [Reply]

chokely..me too...had a bad day dgn appoiment..dpt brite y bermcm2...rse nk nagis..tp xkuar air mata..rse nk bercerita..tp xtau nk bercerita kt sape...huu be strong dear..i know we can survive this..rite?

chokeLy said... [Reply]

@esya ecah

yup..result chokely sume ok.
just Dr. tu mcm x puas ati sbb chokely kate ok. die tnye chokely x rase sedih ke.. adoi. ade ke ptt mcm tu.. saya ni punya la ssh nk kuat kn diri..

LeptoSpyra said... [Reply]

arrr sakitnya. sampai lebam..
chokely!!! semoga terus kuat dan tabah!!

chokeLy said... [Reply]

thanks... :D
hana pun.. semoga mkin tabah dan kuat.. :X

Suara Kalbu said... [Reply]

Adik akak mana pernah mengalah ? Sakit macam mana pun, pejam mata fikirkan kasih orang sekeliling kamu pasti akan kuat

chokeLy said... [Reply]

@chokeLy
thanks kak.. :X

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

the barcode printer: free barcode generator
Blog PERSENDIRIAN.