Pages

Tuesday, March 15, 2011

im scared

kita mulakan dengan cerita minggu lepas
ada semburan denggi kat kolej kediaman chokely
adoi. sangat la busuk ok. 


last weekend chokely balik rumah
ni la ubat2 chokely yg sangat sikit
sape nak tolong makan
angkat tangan!


chokely makan ke semua ni?
hanya satu due. yg penting
yang lain buat x nampak je 
HAHAHA

just tak nak biasa kan badan bergantung pd ubat2 ni
yang penting how kita handle badan kita
ubat paling berkesan adalah
SMILE and make your life HAPPY
bangga ni. sebab saya dah sehat.
.
jangan ikot cara chokely ni.
hanya berkesan pada orang degil makan ubat je
saya tidak akan bertanggungjawab atas petue ini
HAHAHA

tadi chokely baca post one of my sle fren kat fb
dia dah kawen, ada baby yang sangat comel
tapi sekarang ada di hospital
diagnosis vasculitis. inflammation of the blood vessel
herm.. radang pembulur darah. 

" anywhere, anyorgan, anytime "
IM SCARED OK!

p/s: tibe2 rasa nak call dia. chokely sayang kamu !



14 comments:

KAMIHIDUP said... [Reply]

byknye ubat. :)

zazaw said... [Reply]

amboi
banyak nya ubat
eh jangan malas makan ubat tauu

saya tak suka fogingg di kolej
:|

AKU GADIS said... [Reply]

nizz mcm chokely lh...bnyk ubat tpi xmkn pun...kalau dh sket sangat2 tu bru sibuk nk cri ubat...

Anonymous said... [Reply]

jgn miss mam ubat k...

~syg chokely~

akU GaDis said... [Reply]

byk nye ubat... grrr..

neway,doakn kamu hepi n sihat selalu =)

fyna ahmad said... [Reply]

jgn lupe mam obat...hopefully membe u cepat sehat..amin..

Saya said... [Reply]

byk yg sama..predisolone..zenpro..ubat kalsium tu tp kan satu je yg zumio tu utk ape mcm zombie dah ejaan dia ekeke tak penah la kena guna ubat tu hehehe

chokeLy said... [Reply]

@KAMIHIDUP
hehe.. biase la..
terpakse.. =)

chokeLy said... [Reply]

@zazaw

same2.. x suke jgk..
busuk kan.. :(

chokeLy said... [Reply]

@HIJAU DAUN

nizz.. kene jgk mkn ubat k..
hehehe...lis ni laen la.. ngee~

chokeLy said... [Reply]

@akU GaDis

anis.. tolong mkn kan meh.. hehehe

chokeLy said... [Reply]

@fyna

insyaAllah.. :)
amin..

chokeLy said... [Reply]

@Saya

hai kak... salam perkenalan k.
:)

Latifah said... [Reply]

banyaknyeeeee ubat..
huhu...

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

the barcode printer: free barcode generator
Blog PERSENDIRIAN.