Pages

Wednesday, July 27, 2011

live my life for you..

bosan nya 2 hari ni.. 
just keluar jumpa kawan and tido.. -__-"

layan lagu je bile tak da keje nie...
this one for u syg.. =)


 [ Ehh kejab... sape syg saya nie..?? ]
HaHaHa.. =P


lagu ni memang sesuai tok orang hangat bercinta kan.. =)
just layan bile waktu hujan2 mcm ni je... hmm.. sadis sadis. 
.....


[ kejab jiwa tengah kacau... ]


You know you're everything to me
And I could never see the two of us apart
And you know I give myself to you
And no matter what you do I promise you my heart
I've build my world around you and I want you to know
I need you like I've never needed anyone before


4 comments:

!eNa PnG said... [Reply]

jiwa kacau nape nie?

Saya said... [Reply]

uhuk3

chokeLy said... [Reply]

@!eNa PnG
ntah la.. hehehe. serabut sikit kot..

chokeLy said... [Reply]

@Saya
hehehe.. :D

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

the barcode printer: free barcode generator
Blog PERSENDIRIAN.