Pages

Monday, July 11, 2011

geli hati aku

penat nya jalan2 hari ni.. =)
my mum nak shopping.. so kite follow saja. 
sambil2 tu boleh rembat apa2 patut kan. hehe..

first mesti la cari makanan dulu. nampak kopitiam.. masuk je la. 
haha. memang sedap kalo dapat makan free nie.


Cari handpon baru untuk mak..beli baju 2,3 pasang.. beli jamu la.. makeup la..
perghh.. naik lenguh kaki berjalan... 

masalahnya adlh hari ini kami naek public transport. [bas]  perghh..bole gila aku
saja menggatal nak naik bas konon. Haa.. ambik b'jam menunggu. 
muka ketat je semua. Haha.

ok. dah lama tak berebut naik bas.. haha. gila la maen rebut.
dah tu chokely duduk kt belakang... pak cik bas tu suh sumbat lagi
dah la kne berdiri..chokely dah jerit " pak cik, dah sardin ! " 
bdk2 laki kat blkg backup jerit 'sardin' byk2 kali
naseb baik die x dpt cam sebab mmg dah padat gile. kiteorng gelak2 je

bila dah sampai. tekan loceng. ok aku tak dengar. tekan lagi..
than my mum pulak tekan byk2 kali loceng tu.
pok cik tu jerit " sudah2 la tekan loceng tu.. cabut bawak blik umah jela "
hahaha. aku dah gelak kat blkg tu.  masalahnye memang tak dgr ok.
Adoi. gayat lak naek bas ni.

Pasni tak nak naik bas lagi. 
aku ok je kalau sume tadi tu.. yg tak tahan nya ada pok cik depan aku
gatai. saja nak melekat2 n rapat.. suka la tu bile bas brek. 
rasa nak bgi penampar je. gangguan sexual btl la. Huh.

11 comments:

Shazwan Azizan - wanblur said... [Reply]

sabar coki. sabar.. hehe yes.. dah baca entri coki.. :)

Saya said... [Reply]

rajin bebenor naik bas yek keh3

kwnygnakal said... [Reply]

amb0i..uncle2 kt mesia..suke ambik kesempatan nmpak.. :))

chokeLy said... [Reply]

@akuwanblur90
hye..bce semua ke?.. haha. rajin nye.. ape2 pon..thanks..:D

chokeLy said... [Reply]

@Saya

wat kenangan baru.. hehehe... :D org kte kenangan x bole d beli kan..

chokeLy said... [Reply]

@kwnygnakal
hahaha.. yg kt pak arab sana gatai x agak2? :p

KAMIHIDUP said... [Reply]

dah nak dekat 8 tahun KAMI tak naik bas, rasa rindu pula. :)

mnekmal said... [Reply]

besnye akk dpt jalan ngan maklong sume :( jelous ! haha , nape xnek kete kak ? kate dh amek lesen :p

Connecting With My Own Soul said... [Reply]

haha. rajin betul gi naek bus. :P tak pe2. pengalaman. pak cik bus kalau macam tu, elok report je. melampau.

hyz said... [Reply]

wah makan2.... sedap tu...

Shazwan Azizan - wanblur said... [Reply]

waa.. comelnyer coki.. haha

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

the barcode printer: free barcode generator
Blog PERSENDIRIAN.