Pages

Monday, December 12, 2011

bengang ok

sejak dari hari jumaat
aku punya tunggu punya tunggu
kau tak muncul muncul
kalau dah janji tu. sila la tepati
kalau dah tau pelupa. tulis besar besar kat witebod tu.
itu pun nak bagi tau. bagi notis ke depan pintu kata tak da.
dah la call tak angkat. mesej buat bodoh. 
banyak lagi keje lain selain nak menunggu depan bilik kau tau tak !!!
habis dah dua hari aku sia sia. jumaat dan isnin. fedup ni

aku yang menaip sambil bengang. + makan kfc

xmeal tu tapi air milo la.

tapi hari ni ku tak da la bosan sangat tunggu 
sebab ada juga la member yg turut berkongsi kebengangan beliau bersama aku
Hahaha. bukak la juga sesi meja bulat. ngeee~ 

ok. esok nak balik pukul bape
tiket bas tak beli. kamikaze je aku nie


0 comments:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

the barcode printer: free barcode generator
Blog PERSENDIRIAN.