Pages

Monday, December 26, 2011

monday's

Marry Christmas to all christian and malaysian. 
aku pon sambut juga ni. satu malaysia. 
jgn tipu la kata tak sambut. korang pun cuti gak kan. 
its holiday! 

sabtu hari tu aku ke Tebrau City. ala Jusco. mana lagi kan.
ramai sangat la orang nye. yg aku cuma nampak SALE! SALE!
tapi nasib baik nafsu ku tak membuak masa tu. still in bajet lagi.
hohoho. fuh selamat. 



ahad and isnin pulak kemas kemas billik je. update blog juga :))
meh makan 'sunsweet pitted prunes'


ohh ya. nak tahu kenapa aku susah nak update status fb.
err. susah kee. boleh la. sebab nye aku lagi suke update kat blog ni. 
bukan semua baca pun plus boleh tulis panjang lebar. 
lagi sekali blog ni bukan tempat peribadi aku. 
=) aku masih punya hal peribadi yg tak boleh org lain tahu.


pesanan dari penaja :

ada ke sapa sapa yg stalk blog ni. mintak komen sikit boleh ^^`


1 comments:

Nurfazilah Cipa said... [Reply]

chokely!!!!!da lme xsggh cni:)hehe..g tc xgtau pongg...heheh:)

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

the barcode printer: free barcode generator
Blog PERSENDIRIAN.