Pages

Thursday, December 15, 2011

second chemo

chemotherapy kedua aku 14.12.2011 

aku sampai seremban jam 2pagi. tido la 2,3 jam lps tu subuh dah.
pagi tu bangun dengan sangat malas. malas dan malas nak pergi sepital.
tapi berjaya juga smpai ke wad6A. duduk atas katil wad dan kene interbiu
tp biasanya dieorang tak tanya banyak. ramai dah kenal. 
asyik asyik muka ni je kuar masuk wad ye tak. -_-


sama je macam chemo aku yg pertama.
tapi kali ni aku independent. lone ranger. Hee.
discaj wad kul5 ptg. kul6 terus naik bas balik UTM , jb ok
hebat kan aku. ngahaha. 

maaf la. chokely tak cerita lebih
mood sekarang pun tak berapa ok. badan dah saket saket ni.
rasa loya dan ntah la. semacam je dah ni.
petang ni ada kelas. tak tahu la larat ke tak ni.

0 comments:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

the barcode printer: free barcode generator
Blog PERSENDIRIAN.