Pages

Thursday, March 8, 2012

chemo ke four

hari ni chokely buat chemotherapy ke empat
erm. hari ni? dah kul1 lebih rupanya. semalam la, 7hb

dengan semangat yg berkobar kobar. ku gagahi jua hospital itu.
teringat katakata pakcik yg berjalan sebelah aku. 
'pakcik 5 kali berhenti nak panjat bukit hospital ni'
dengan tanpa segan silu aku gelak. geli hati tgk muka pakcik tu
bersungguhsungguh betul buat luahan hati dia yg tak puas ati tu. HaHa

ok sampai wad. penuh gila. branula aku kali ni senang je dapat. =)
nak tahu kenapa? sebab doktor in-charge aku tu hensem! 
pandai betul doktor tu ambik hati aku. dgn lawak tak menjadi dia tu
mintak aku bagi dia hadiah la. buat april fool kat aku la..haih
tapi comel lah dia maen jelir lidah kat aku. oh deym asal aku ingat ni. --''

elok2 cyclo tu habis 2 jam, dia nak buat jadi 6 jam. tak nak bg aku balik ape.
saje discaj aku lambatlambat. aku dah la nak balik jb terus. haih.
naseb baek kau hensem doktor. 
syg aku tak snap pic kamu.  Dr.F 

sambil chemo pun aku boleh makan kauci lagi
siap baca komik doremon lagi tu
hebat kan aku. kau ada?

belagak... esok siap lah aku muntah dan saket badan dtg.
esok ku kuiz. argh. 

0 comments:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

the barcode printer: free barcode generator
Blog PERSENDIRIAN.