Pages

Sunday, March 25, 2012

dinner with yummy burger

sedang enak aku menikmati burger yang lazat
aku dapat satu mesej di facebook
katanya dia sentiasa memerhatikan aku melalui penulisan blog ini
ok. sungguh menakut kan. 

double daging special
sangat bermayonis, creamy and juicy
memang sangat sedap. dan enak

semalam kebetulan aku jumpa my penasihat akedemik dan dua lec lain
katanya kalau rezeki, aku akan di tawarkan fast track di hujung pengajian
fast track tu lompat terus ke phd tanpa melalui master

tapi. academic lecturer aku kata, agak berisiko aku terimanya
dari keadaan aku skrg, aku mungkin tak bole terima stess melampau
mereka mahu aku ambil master dulu. baru ke phd. hmmm....
aku tau mereka risaukan kesihatan aku. aku tau mereka prihatin dgn academic aku.
tapi... ini lah impian aku selama ini
doctor of philosophy adalah target aku selama ni. hanya selangkah lagi.
aku ada beberapa bulan lagi akan habis

tolong lah support aku. aku boleh harungi semua ni. 
aku perlu kan ini. demi penuhi dendam ku selami ni.
sound scary kan.  

actually my dream adalah phd ke oversea.
aku nak lari jauh dari sini sebenarnya. 
apapun aku masih bersyukur. 

0 comments:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

the barcode printer: free barcode generator
Blog PERSENDIRIAN.