Pages

Tuesday, March 6, 2012

first time masuk court

hari ni first time chokely masuk mahkamah
first time ngadap hakim, kena soal dengan hakim
cuak ok. orang ramai kat belakang. memang macam movie ar.
nasib baik la hakim tu pandai buat gabra aku hilang
baik kau gelak kalau die buat lawak.. padahal tak lawak pun. -__-

kenapa chokely masuk court? biarlah rasia. =)

semalam pegi hospital pakar seremban. for nephro
eh. aku jumpa doktor yg handle aku kat wad dulu la. rindu lak kt dia. ops.
btw. kidney aku menunjukkan progress yg baik sekarang ni. dari protein 3+ 
sekarang dah tinggal 0.45. =) no blood in urine. 

and. aku dah dapat magazine SLE terbaru. dan juga kene renew member. 
alahai. macam malas pulak nak pegi bankin duit. nanti je la. 
part paling best ku baca adlh pasal pregnancy. 
'will my child be affected'
the risk of sle in your child is very small

tu yg suke dgr, no risk to my coming baby. =))
takpe. biar mummy je yg saket. sayang dia. 

0 comments:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

the barcode printer: free barcode generator
Blog PERSENDIRIAN.