Pages

Wednesday, May 9, 2012

bulan busy

chokely sekarang tengah kebizian menghadap thesis.
alhamdulillah, so far dah sampai analysis ke programming coding
gila pantas cekap dan berkesan kan. =) 
macam orang meroyan buatnya. mungkin lepas ni aku makin busy. 
nak fokus dalam editing chapter. suka aku kalau keje laju ni. =D

satu buku pinjam dari libarary
satu lagi dari Dr.D. =D

minggu depan aku ada appoitment lagi. dengan nephro.
Doktor! saya tak larat la. tangguh la.  aku da nekad. 
arghh. aku tak boleh terima dah. relax la dulu chemo tu
esok aku call klinik pakar mintak penangguhan. 
aku malas dah nak balik seremban sebenarnya. letih!

bulan ni aku busy betul. maybe jarang update. =)

0 comments:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

the barcode printer: free barcode generator
Blog PERSENDIRIAN.