Pages

Monday, May 21, 2012

fast entri

hai hai hai
lamanya tak datang sini. harum sungguh blog aku ni
sapa la yang selalu kentut kat sini ek? HaHa.

aku ok je so far. alhamdullilah. semakin ok.
maksud ok tu maknanya aku sehat saja sayang =)
no fever, no pain, but stress YES. due date present thesis makin dekat
dub dab dub dab. takot tak dapat capai target. Hmm. 
Jom makan kepsi sebentar. Yummy..


lately aku alami jiwa kacau sikit. sebab aku nak lari dari seseorang
tapi makin aku lari, makin dekat pulak dia nak datang. OMG.
apa la patut aku buat ni. STOP, jangan kata 'biarlah'....
dia kepunyaan orang ok. haram tau.
nak kata bodoh pun ada jugak aku ni
tapi lebih pada baik hati la. kuang kuang kuang
baek hati la sangat kan------''




2 comments:

Syakilla kebebeh said... [Reply]

good luck for your present...:)

A said... [Reply]

good luck :D

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

the barcode printer: free barcode generator
Blog PERSENDIRIAN.