Pages

Friday, February 22, 2013

appointment with doctor after 3 month

assalamualikum uoall

lama tak datang sini. minggu lepas chokely busy sikit
sekarang rasa boring, jadi blogging kejab. hehe

isnin lepas aku buat check darah, ntah kenapa rasa sakit pulak
selalu tak rasa apeape, maybe sebab lame tak kena cucuk jarum
tapi ok la, 10ml darah aku berjaya juga di dermakan. 

hari selasa appointment dengan doktor tercinta. jam lapan pagi ke nephrology
with doctor lily. ok je dia kata. dari protein 3+ sekarang just 1+
c3,c4 normal, albumin ok. aku senyum jela. cut down prednisolone =)

and next ke rheumatology clinic. my best clinic ever. 
sebab kat sini aku dapat kasih sayang yg banyak. hehe
dari awal sampai sekarang memang mereka yang kawal aku
head of mopd clinic, dato dr.Gun, sangat menjaga aku
doktor lain tak bole sentuh. punya special aku di sini. hahaha
dia dah laburkan banyak duit atas aku katanya. ok tu duit kerajaan kan.
ngeh3.. time kasih la pada yg membayar cukai tu. =P

sebenarnya dari awal aku dah jadi bahan presentation pd student dia
dalam masa 2 tahun setengah ni macam macam aku dah lalui
dari extend semester, drop semester, relapse 4kali, biopsi kidney, chemotherapy
penangan saket ni smpai masuk dental, ent, dermatology, nephrology, reumatology. 
tapi aku tetap bekesempatan buat phd sekarang. still kuat. 
katanya tak rugi melabur pada aku. dan request satu benda
kalau ada motivation talk kat situ, nak aku join bagi talk and share something
hahahaha. aku bagi talk? memang tak lah kan. ramai lagi yg lain.
just dalam hati aku syukur pada-Nya. beri aku semangat sekuat ini. 
mungkin kalau aku tak di uji begini, aku akan tersimpang jauh. sapa tahu kan. =)


jadi semuanya nampak ok. Alhamdulillah. getting much better now
appointment sekarang dah 3 bulan sekali. selagi badan aku stabil
kesihatan ok, study ok. rezeki Allah. yakin pada-Nya. InsyaAllah. =)
and one more thing, doctor ada tanya, dah ada plan nak kawen ke
nampak seperti bagi aku lampu hijau. Good News to me. Hahaha. I like!

ok la, gud luck semua. pada yang exam, study baekbaek 
keja baekbaek, selamat mencari redha Allah. =)
dan selamat malam 
-wasalam-


0 comments:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

the barcode printer: free barcode generator
Blog PERSENDIRIAN.