Pages

Tuesday, February 12, 2013

berjalan di pontian

assalamualikum uoall

selamat tahun baru cina. =)
cuti raya cina kali ni aku ke pontian. kg kawan
mulanya aku tak nak ikut, tapi tuhan yg menentukan 

kat situ ada laut, ada bot nelayan, rumah atas air. macam macam
malam kami sampai, aku ke Mandela. tempat makan yg heaven
ramai sangat orang, makanan sangat sedap dan banyak
dan ofcoz makanan femes dia adalah seafood. oh alergic!

paginya kami pusing pontian, petang ke pasar malam
pasar malam di bandar pontian besebelahan dengan laut
ada orang mancing, jalan jalan, joging kat situ
aku pun singgah tengok matahari terbenam.
Subhanallah cantek sangat. 


sepanjang aku kat pontian, aktiviti harian adalah makan
malam terakhir ada BBQ pulak. tak tahu la bapa kilo naik ni
gambar kat bawah ni memang silau, bukan sengaja silau. hahaha


apa apa pun, cuti kali ni aku tak bosan.
walaupun keje aku satu pun tak bersentuh, but aku tak regret
semuanya fun. =)


0 comments:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

the barcode printer: free barcode generator
Blog PERSENDIRIAN.