Pages

Sunday, February 24, 2013

utm berselawat

assalamualaikum uoalls

hari ini hari ahad. hari ahad hari cuti. hehehe. 
tak tahu nak merepek macam mana hari ini.
aku baru lepas balik dari ceramah agama. menarik tau. nak tahu kenapa


mulanya di rasmikan oleh Mufti Johor, pertama kali tengok depan depan
beliau cakap memang best. mungkin kalau duk kelas smpi petang pun tak sedar
kemuadian ada pula forum selebriti. ada Ustaz Don, Imam Muda Asyraf, Bro Shah
memang sangat penuh, happening. bermanfaat dan banyak sangat ilmu. kelakar. 
oh tak habis lagi, lepas tu ada konsert zikir terapi oleh Fafiz Hamidun
MasyaAllah sedap dan merdu, menusuk kalbu, nak upload suma zikir dia

petang ada pengajian Talaqqi, iaitu belajar mengaji oleh 
Syeikh Muhammad Nuruddin Al-Banjari, Ulama Nusantara
aku tahu aku bukan perempuan yg sempurna agamanya, tapi
aku mohon supaya jodohku hatinya dekat dengan Al-Quran. 
kawan aku pernah kata, tak guna belajar tinggi tinggi tapi hati kosong
atok aku juga penah bagi nasihat yg sama, belajar setinggi mana seseorang
tak guna juga kalau mengaji Al-Quran pun merangkak-rangkak.
terasa jahil agama betul aku ni. 
hmmmm

ok next,
malam ada bacaan maulid, alunan qasidah, dan tausiyyah
tausiyyah oleh Habib Ali Zaenal Abidin Al-Hameed.
memang semuanya mantap. Alhamdulillah. rezeki Allah. 
moga hari ini hari yang di berkati Allah. Aminn. =)

ohh aku tak dapat join ptg ni sebab buat kat masjid, dan sebab hmmm..
hmmm. hmmm. hmmmm. tu yg sempat update blog dulu. k bye
-wasalam-

1 comments:

Anonymous said... [Reply]

Alhamdulillah

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

the barcode printer: free barcode generator
Blog PERSENDIRIAN.