Pages

Sunday, April 22, 2012

balik kerana appt

alhamdulillah chokely makin sehat sekarang
cuma lebam dan parut yang tinggal
dan juga muka yg mengembang. tak suka!

thanks pada yg sudi wish chokely. suke suke. =)
korang memang baik. lepas ni aku akan jg diri dgn lebih berkesan

mari usha tangan aku. tu kulit tapak tangan dah menggelupas
ada bintik bintik tu. dah ok sebab mula hilang
apa ek nama dia. tanya doktor. ku lupa

oh rashes kat muka? Tak ok sangat.
sebab dia ganti kulit baru. merah and nipis pulak tu
masih pakai cream steroid. no cahaya. no panas. *_*

sekarang aku ada di rumah. ada appt dgn 3 doktor next week
ENT Skin and Kidney. Dental and Rhemato dah selesai hari tu
kabarnya darah ku makin turun, next kalo turun lagi kena masuk blood
dental ok. ulser zero. doktor dental pesan, SLE aktif ulser pun aktif
*jgn kata ulser sume benda nak datang. --''

hari tu ada dah jumpa doktor kidney. dia kata chemo kena teruskan
but sebab demam, batok, selesema. tunda ke next week
rambut aku dah semakin menipis tipis dan kipis T_T

aku risau tak dapat cari urat kat tangan je nanti ni
lebam 3 minggu lepas pun tak hilang lagi
ntah ntah dah jadi 'Hematoma' lebam aku ni. =(


last
exam chokely ok hari tu. =)
hoho. 


1 comments:

Dayang Deno said... [Reply]

hai chokely!! sian chokely.. lebam tak hilang ag.. last year lps kuat icu, lebam kat tgn deno amik masa sebulan nak ilang... chokely jgn risau, nanti okeh la lebam tu ek... take care dear... :)

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

the barcode printer: free barcode generator
Blog PERSENDIRIAN.