Pages

Wednesday, April 25, 2012

tension sikit

isnin dan selasa aku ada appoitment ent dan nephro
ENT  (Otolaryngology) , dah macam bunyi jawa nak sebutnya --''
jumpa pakar just nak check telinga. telinga aku OK je
lepas ni tak payah datang lagi, buat penat je aku pegi

Nephro, next Chemo. isnin minggu depan
actually aku dah fedup nak buat chemo ni. buat aku tension. 
masa aku habis di sebabkan semua ini. banyak keja aku tak jalan.
projek aku tak gerak gerak sejak aku sakit. So, aku kene push laju.
MAXIMUM speed

so, aku sangat bengang. tension sangat. 
dah la dapat surat saman. SAMAN!


hilangkan tension dengan tengok wayang
battleship. awesome. =D


2 comments:

Dayang Deno said... [Reply]

sabar ye chokely.. dugaan...

ReramaBiru said... [Reply]

~wah dapat tengok wayang..
xpe2 kasi release tension tue :)

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

the barcode printer: free barcode generator
Blog PERSENDIRIAN.