Pages

Friday, April 27, 2012

krushers meyh

hari ni seawal jam 4 pagi aku dah bangun. awal kan. 
ada dah tokoh tokoh ciri isteri mithali ni. HiHi..

ok aku tipu. bangun sebab study project
10 jam hari ni untuk siapkan 1 chapter. Hmm. asal la susah sangat
The hardest part to do writing, is when you want to start the first sentence
tak percaye? believee me. 

sebenarnya aku tertekan sejak akhir akhir ni 
projek aku sangkut. aku tiba tiba stuck. blank je nak buat
jadi mula la tension nak datang. terlalu push diri maybe
now, process tengah laju balik. hee. tu pasal la happy ni.

and ada la stress sampingan yg mengarut sikit
a.k.a rasa nak lari jauh jauh macam tu
but sekarang ok dah. =) 


tengok boleh siap makan ice blended lagi. 
eh, dah try KFC Krushers?? yg ni krunshers classic oreo
sedapp meyh.

perhatian esok dan lusa saya busy.
busy la sangat kan. Haha. ada kursus je pun. 2 hari
Professional Skill 'kompalseri' 5 sijil kene kutip tuk grad'
Owh mesti bosan gile --''

jumaat ini banyak beri ketenangan pada aku. =)

1 comments:

Dayang Deno said... [Reply]

good luck chokely!!! :)

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

the barcode printer: free barcode generator
Blog PERSENDIRIAN.