Pages

Sunday, March 3, 2013

pagi ahad

assalamualikum uoalls
selamat pagi ahad. =)

mood aku hari ini ceria 
seceria matahari yg sepoi bahasa muncul pagi ini. redup dan damai
bunyi burung yg merdu. angin yang damai. oh tenang
tingkap bilik aku yang hadap pokok dan bangunan
mood untuk study muncul pagi ini, tapi rasa nak blogging kejab 

seperti student lain, aku juga dapat baucer buku tu
well, aku tak beli satu buku pon. hahaha 
100 aku habiskan dengan membeli pendrive, mouse dan earphone
100 lagi aku guna untuk membeli barang kat bawah ni
plus calculator saintifik yg aku tak tahu nak guna untuk apa
hahaha. my fren kata, untuk apa beli semua ini. Ntah la
mood nak beli buku tu tak da. lagi bila buku aku nak semua tak ada stok
habis semua pen yg mahal, dan benda ngarut aku beli
ada lagi 50, mungkin bulan lima nanti aku gunakan 
lambat lagi expired dia. hehehehe 


tahun lepas punya baucer aku guna untuk adik kecik aku firdaus
habis semua dia gunakan dengan beli kaler dan benda ngarut dia
sekarang, aku beli benda ngarut aku pulak. sori lah adik. huhu

ok nak sambung buat paper. mood dan idea datang lah dekat padaku
ku merindumu di kala ini. marilah pada ku sayang. k bye 
-wasalam-

0 comments:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

the barcode printer: free barcode generator
Blog PERSENDIRIAN.