Pages

Friday, March 8, 2013

malas

assalamualikum u-oalls. =)


hari ini chokely rasa malas sangat. why?
pagi pagi lagi chokely dah sedar. mandi dan brekfes
pukul 9pagi ada talk. dari prof acsa from usa. 
topik yang tiada kaitan dengan aku. tapi di paksa pergi
Ohhh bosan! memang siyes mengantok sangat. zzz.

after that ada buat scan mata. iris test.
lepas ni nak masuk lab kena scan mata. kelass kau. kau ada?
hahaha. gila canggih UTM ni sampai nk kena scan mata semua.
kalau tak lepas, ngadap la kau dok situ sampai esok.
tu semua duit tu, patut la yuran utm ni mahal gila. 
Ok poyo, padahal semua scholarship bayar. Ngeh3. 

petang tak da buat apa. tido. bangun je rasa malas dan ngantok
beli je mee hailam dan bungkus bawak balik. senang. 
punya malas aku hari ini, sampai fone jatuh pon malas nak bangun

aku curik kat fb pic ni

macam ni la malas aku. so satu paper pun aku tak buat
satu journal pon aku tak baca. menanti esok. apa ada?
esok nak pergi berjimba main bowling. hehe.
tu je motif posting hari ini. hahahaha
ok bye

-wasalam-

0 comments:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

the barcode printer: free barcode generator
Blog PERSENDIRIAN.