Pages

Monday, March 18, 2013

moist

assalamualaikum uoalls

minggu lepas chokely busy sikit
menguruskan macam macam borang. oh pening.
dan minggu lepas juga minggu yang aku tak kan lupa.
segala memori yang ada, aku tak kan lupa. =)
done tulis dalam diari pon. 

hari ni aku dapat chocolate moist cake.
sedap sedap. dengan cair nye. ohhh sedap
bulan ni 3 kali aku makan kek. diet diet.


hmm. di sini aku nak luah kan sesuatu
mungkin ada yang call, mesej atau chat yg tak di reply
aku kalau boleh tak nak dia mesej atau call lagi
bukan nya tak suka, tapi tak selasa
aku tak berani atau tak reti nak cakap sebenarnya
jangan lah di tanya mengapa. harap memahami.
maafkan saya. =(

terima kasih ye. ok bye.
-wasalam-

0 comments:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

the barcode printer: free barcode generator
Blog PERSENDIRIAN.