Pages

Sunday, March 10, 2013

pagi ahad yg bosan

kau ni asyik online je ayah tengok, bila masa kau study ni?
assalamualikum uoalss.

selamat pagi ahad, ok dah masuk tengah hari sebenarnya
sekarang ni aku masih berkira-kira nak masak lunch atau beli.
nak masak malas, on diet lagi. Arghh. 
masalah dunia betul. kalau beli mesti habis lauk aku borong
nak jawab exam pun tak susah macam ni. Grrr. 

pagi pagi lagi aku dah di kejot kan dengan leteran ayah
seperti ayat pertama di perenggan di atas. hehehe.
'kau ni asyik online je. bila masa kau study ni' 
hehehe. aku gelak je. pastu ubah topik. cam biasa. 

chill ayah, its not about quantity ayah, its all about quality. 
haha. berani kau nak jawab camtu? memang lagi panjang la leteran dia
hari ini aku tak buat apa, ohh bosan. satu mood pon tak datang.
macam nak pergi jusco jalan sorang sorang. tapi.... macam malas
macam nak tido smpai petang, tapi... sakit kepala
macam nak baca journal. tapi... ohh tidak aku dah muak tengok.
so apa aku nak buat hari ini? any idea? oh di lema. 
tak ada sape sape ke nak ajak aku jalan ni. hmmm. 

-wasalam-

2 comments:

Dayang Deno said... [Reply]

hai chokely! lama tak dgr khabar chokely :)

Anonymous said... [Reply]

Hi.. lama sungguh tak dengar berita. Apa khabar? semoga semuanya baik-baik belaka.

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

the barcode printer: free barcode generator
Blog PERSENDIRIAN.