Pages

Thursday, October 7, 2010

lost memory


bnde pertama aku d tnye oleh doc..
"kenal x sape ni?.." 
aku kate ayah.. tp sbnr nye tu uncle aku.
men jwab je waktu tu.
doc tunjuk mak n ayah pulak..tp aku geleng.. aku x ingt.
aku nmpak ayah aku nages trus waktu tu.. 


aku dgr doc kate aku mybe hlg ingtan
but insylalh akn pulih blik
kne bgi rangsangan n galakan tok aku.
n jgn push aku.

ramai sedare aku dtg..
bile d tnye sape..aku geleng..
aku mcm ade dlm dunia sendri..
aku btul2 jdi org laen
tiap mase sakit kan hati org
mak aku ckp.. die tahan je sikap aku waktu tu
hmmm.. cam ne lah kn.. *_*

yela.. dah aku x ingt fmly sndri.

* ni sume according dr ape mak cite
   coz bile aku da dpt memori aku blik
   ape yg aku buat sblm tu kbyakan aku x ingt dah.

but skrg...
alhamdulillah.. berkat doa sume
aku da ingt sume.. n plg penting..
totally 100% be myself.. 

http://www.emocutez.com


p/s : daya ingtan aku da xbape nk kuat skrg..
       x sprti dlu ag.. hmm.. npe erk?..

0 comments:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

the barcode printer: free barcode generator
Blog PERSENDIRIAN.