Pages

Wednesday, October 6, 2010

result diagnosis

 :: Result ::

active SLE
SLE with multiorgan involement
SLE with cerebral lupus

saket x ??... errmmm... =)
cpt kan die attack body aku
but... 
im strong ! 
lets put smileS on ths face !
u must strong 4 ur family !


alhamdulillah..
aku diagnose cpt
walau byk organ affected
tp suma nya masih d tahap awl n bole d kawal

be positive dear !


* luahan hati ni

hanya padamu ku beserah
hanya padamu ku memohon kekuatan 
hanya padamu ku minta petunjuk
hanya padamu ku minta tenang kan hati ini

aku yakin semua berlaku adalah ketentuan
aku yakin semua berlaku ada hikmahnya
aku yakin semua berlaku adalah qada dan qadar mu

kalau ini terbaik bagi ku
beri lah aku kekuatan untuk menghadapinya
kalau ini cara penghapusan dosa-dosa ku dan saudara ku
seribu kali juga aku sedia berhadapan dengannya
kalau ini adalah jalan mulia untuk mendekatimu
berjuta kali juga aku redha menerimanya

kalau ini ujian bagi ku
jauh kan lah ia dari saudara ku yang mulia








1 comments:

Anonymous said... [Reply]

peganglah Allah maka Allah akan memegang kamu
u're superb strong girl

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

the barcode printer: free barcode generator
Blog PERSENDIRIAN.