Pages

Tuesday, October 5, 2010

run Ambulance Runnn !

after discharge..


dmm aku mkin naik dan naik
sendi aku mkin saket
aku x bole nk gerak
selera mkan 'zero'..


suddenly...
2 besfren aku dtg umah..
sape la plak g tau dieorng nie??..
 * pas d kaji upe nye adek aku.. cehhh...
aku yg tgh tido t'peranjat la jgk tbe2 tgk kwan aku de sblah
aku tgk die nk nages.. plezz..dont make me down !
bru nk bukak mulut nk cite..
dada aku da saket..
siyes !.. sesak nafas.. x ck0p udara mase tu ase..
time ni la aku kne sawan..(Seizures)


sawan ni ade mcm2 jenis..
de yg sdr n ade yg x..
yg aku kene sawan tarik ( dlm x sedar)
according to my brother.. blood kuar dri hidung n hand like a kanggaroo..
but.. sejam lps tu aku sedar blik..


senang cite..
dlm aku masih mamai2 tu.. or x tau ape da jdi sbnr nye..*_*
nk g la klinik..
bl0m sempat.. dpn pintu umah "'gedebuuukkkk'"


kali ni tarik aku lebih teruk
nafas x cukp n tgn da keras
aku mula gigit bibir n lidah
 *de kesan ag..nseb bibir mulus aku stil cantik ag.. ngee~ ^^
blood da pen0h mulut
mak aku dlm kelam kabut tu..
trus2 msuk jari die kat mulut aku..
 - smpai skrg die saket jari tu.. de kesan ag.. makkkk..nseb x putus
pas mak aku jerit
ayah aku plak rela ati sumbat tgn die dlm mulut ni
pas tu bru la msuk kain.


ermmm....
kasih s'org mak n ayah..


http://www.emocutez.com


adek2 aku da kaget.. x tau wat ape.. kaki cam kne 'gam' tgk aku..
yela.. sblm ni aku ck0p sehat..
aku s'org yg beauty.. tbe2 leh jd beast
aku s'org yg byk cite.. tbe2 jd cam org gile
aku s'org yg sgt periang.. tbe2 jd garang


time tu jgk kol ambulance..
*according to my auntie yg sme2 naek
  gile pecut
  saudara aku sume gegas g hspital
  mmg da teruk bt0l time tu
  dgn bantuan pernafasan dlm ambulance
  aku trus masuk zon merah

1 comments:

anina taty said... [Reply]

ur symptom sangat similar to mine,
i experienced it 10 yrs back
be strong oke !

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

the barcode printer: free barcode generator
Blog PERSENDIRIAN.