Pages

Tuesday, October 2, 2012

much better

selamat pagi u-oulls
semangat betul pagi ni. sawan bahgia melanda. =D
lama tak update blog ni. rasa nak tulis macam macam je.

now aku internship. best tak terhingga intern aku ini.
x fikir asgment, x susah nak jumpe lecturer, tak risau exam
8.oo am - 5.oo pm. malam and weekend holiday.
kan terbaik tu. =) bahgia bahgia... haha

kesihatan aku alhamdulillah much better. =)
tak tahu la nak cakap tipu diri sendiri or memang ok.
aku dah tak ada hati dan perasaan nak rasa sentap dan sedih ni.
things happend for reason. memang betul. so chill sudah..

ubat..? tak ada yang kurang. makin bertambah ada.
new medicion.. Mycophenolate Mofetil. 'Cellcept' drug kuat.
5 biji ok sehari. besar gile ubat ni.. zzzz..dah bape kali muntah coz tak tahan
tapi ku telan kan juga. nak sehat kan..? nak baek kan..?
penat dah aku dengar pujuk rayu macam tu. dah lali.. hee.
tapi bersyukur walau dah hampir 2 tahun sume masih care
so sweet of me.. opss. so sweet u-oulls. =)



0 comments:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

the barcode printer: free barcode generator
Blog PERSENDIRIAN.