Pages

Friday, October 19, 2012

salam jumaat

salam jumaat kawan kawan. =)

pagi ni aku seperti biasa bosan
supervisor aku kata 
'yang kau pegi buat keja tu laju laju nape'
haa.. ambek kau dah tak tahu nak buat apa hari ini
jadi dalam report aku tulis 'system maintenance'
padahal 'FB maintenance' Ngahaha. 

jumaat adalah hari aku speky. =D

bagi mengisi masa yang tersangat lapang ni
buku di pinjam dari mak tiri. Oh best.
susun kata yang sangat menarik perhatian untuk baca

nak cerita sikit.
pagi tadi ada seorang hamba Allah ni tegur
'hei kau makin kurus la. dah macam dulu balik'
oh suke suke. HaHa. 
bukan suka sebab dia puji aku kurus. opss.
tapi sebab itu maknanya aku semakin sihat. 
Alhamdullilah. =)

kalau kira kira hampir setangah tahun aku tak masuk wad.
nam bulan dah.. harap kekal untuk 6 tahun akan datang.
Syukur Alhamdulillah. 


0 comments:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

the barcode printer: free barcode generator
Blog PERSENDIRIAN.