Pages

Tuesday, October 23, 2012

tak paham ke fone aku rosak

petang u-oalls

macam biasa la nak cerita cerita sikit hari ni
hangin ni tengah hangin

fone aku dah lama rosak. rosak sebab adek aku buat baling anjing
rosak memang tak boleh ON. means semua data dalam fone tu hilang
data paling penting adalah no telefone la pastinya.

haa. ni nak bagi tahu. 
ada la someone hamba Allah yang sangat pandai ni mesej aku.
'hai' and aku reply la. 'mf ni sape ye, fone rosak no hilang'
and die reply 'cuba teka sapa sayang' .. memang tak lah aku nak teka kan
ramai kot aku mesej. gila nak aku sebut semua nama. memang kantoi la.
so conclusion selamat aku buat tak tahu.

' wei sombong ' itu dia reply aku. what the fish nya lah.
kau memang saja bagi aku panas kan. bukan sekali macam ni.
macam mane aku nk bgi semua paham FONE AKU ROSAK LA.
kalau post kat fb kompem kompem lagi byk mesej aku dapat.
kawan aku semua nya baek baek belaka. Arghhh. 

kau buat aku stres paham.


1 comments:

KAMIHIDUP said... [Reply]

Sabat jelah.

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

the barcode printer: free barcode generator
Blog PERSENDIRIAN.