Pages

Wednesday, October 10, 2012

riak

hari ni aku nak share something tentang sv aku
for your information dia ada breast cancer stage four
tapi refuse untuk terima rawatan hospital atau chemotheraphy
dia dah buang cancer tu. and now live without any treatment
dia masih sehat. and look memang sehat. bekerja seperti biasa
funny, always smile and sangat sporting. =)
dia selalu nasihat kan aku. percaya pada DIA. 

katanya dia paling takut kalau ada yg bertanya 'kenapa tak pergi hospital'
dia takut ada perasaan 'RIAK' dalam hati dia. Allah masih beri dia sehat hgga hari ini
aku memang sentap sangat. dan hanya mampu tersenyum.
ada ke aku perasan begitu?


bukan setakat riak dari kesihatan tapi ada tak kita riak dari segi lain.
bangga dengan segulung ijazah. bangga dengan kekayaan 
 bangga dengan keluarga. bangga dengan kegembiraan . 
bangga dengan apa ada dalam diri kita. walau pun sikit kita rasa bangga. 
itu riak namanya. sentap aku. 

0 comments:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

the barcode printer: free barcode generator
Blog PERSENDIRIAN.